Al weer bijna op de helft! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Mekers - WaarBenJij.nu Al weer bijna op de helft! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Mekers - WaarBenJij.nu

Al weer bijna op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Martine

01 November 2014 | Spanje, Barcelona

Hola a todos!

Het is dan bijna zover, we zijn bijna beland bij de magische grens van week nummer 10 - de helft -.

Op stage heb ik nu meer mijn draai gevonden en gaat het steeds beter.
Daarnaast ben ik twee weken geleden begonnen met een cursus Spaans!
Dit is twee avonden per week, 2 uur lang. Dus op maandag en woensdag ga ik bijna gelijk door van stage naar de cursus. De tijd gaat altijd heel snel voorbij en het is erg leerzaam. Het is in totaal toch vier uur extra wat ik krijg aan Spaans, dan voor de cursus.

Aan het begin van oktober heb ik bezoek gehad van Malou, die stage loopt in Madrid. Ze is vijf dagen langs geweest en we hebben veel leuke dingen gedaan! Nu staat de deal nog dat ik gedurende de stageperiode nog een weekend naar Madrid kom. :)

Afgelopen weekend heb ik bezoek gehad uit Nederland, jawel!
Dit heeft mij erg goed gedaan. Thanks lieve vrienden!

Nu wacht ik vol spanning op aankomende donderdag, want dan komen finally mijn vader en moeder langs! Ook zit ik dan op de helft van mijn stageperiode.

De tijd vliegt voorbij, zeker met de bezoekjes die op de planning staan en met straks sinterklaas, kerst en oud&nieuw in het vooruitzicht.

Wat betreft de temperatuur hier is het mooie zomerweer nu toch echt bijna tot zijn eind gekomen en begint het wat frisser te worden - tussen de 17 en 20 graden - wat betekent dat het tijd wordt voor lange broeken, blazers en sjaals. Langzaamaan begint het hier dan ook herfst te worden met de winter in het vooruitzicht.

Ook heb ik een bezoek gebracht aan de Nederlandse Supermarkt (jawel jawel, die zit hier ook!) waar ook pepernoten verkrijgbaar zijn (halleluja!). Ik zal binnenkort nog snel een bezoekje brengen aan de supermarkt zodat ik niet alles van Nederland hoef te missen.

Voor nu heb ik weer genoeg geschreven en zal ik snel weer van mij laten horen.

¡Hasta Luego!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 11059

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Interrail 2016!

14 Augustus 2015 - 17 Augustus 2015

Srprsme

12 Juli 2015 - 19 Juli 2015

Cyprus

16 April 2015 - 02 Mei 2015

Studiereis Vietnam!

04 Maart 2015 - 06 Maart 2015

Berlijn 2015

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Barcelona

Landen bezocht: