Next destination - Reisverslag uit Biesdonk, Nederland van Martine Mekers - WaarBenJij.nu Next destination - Reisverslag uit Biesdonk, Nederland van Martine Mekers - WaarBenJij.nu

Next destination

Blijf op de hoogte en volg Martine

31 Mei 2015 | Nederland, Biesdonk

Zomervakantie, bijna mag ik je weer verwelkomen.

Mijn verre reis naar Vietnam zit er al weer even op. Dit was dan ook echt een reis om nooit meer te vergeten!
Het derde jaar van de studie is al weer bijna gedaan, wat betekent dat de zomervakantie al bijna voor de deur staat.
Ook hiervoor zijn al enige plannen gemaakt.

De volgende bestemming is al weer bekend en ditmaal is het voor een korte vakantie.
In juli ga ik een paar dagen het mooie eiland Cyprus bezoeken.
Ik ben nog niet zo bekend met het eiland, wat betekent dat het tijd is voor research.

Wanneer ik op reis ga wil ik dan ook weten wat er te doen is, wat de punten zijn die ik zeker niet mag missen en welke steden ik wil bezoeken.
Of gooi ik het deze keer over een andere boeg? Zal ik deze keer mij eens laten verassen door geen voorbereiden te treffen wat betreft de bestemming en alles over mij heen te laten komen?

Een moeilijke beslissing.
Misschien is de tweede optie dan ook iets voor een andere reis welke bovenaan mijn bucketlist staat en ik hopelijk deze zomervakantie ook ga doen!

Het is nog even wachten voordat mijn volgende reis gaat plaatsvinden, dus is het nog even nadenken of ik wel of geen research zal doen.

Ik houd jullie op de hoogte,

Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biesdonk

Martine

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 11032

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Interrail 2016!

14 Augustus 2015 - 17 Augustus 2015

Srprsme

12 Juli 2015 - 19 Juli 2015

Cyprus

16 April 2015 - 02 Mei 2015

Studiereis Vietnam!

04 Maart 2015 - 06 Maart 2015

Berlijn 2015

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Barcelona

Landen bezocht: