De eerste drie weken in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Mekers - WaarBenJij.nu De eerste drie weken in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Martine Mekers - WaarBenJij.nu

De eerste drie weken in Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Martine

13 September 2014 | Spanje, Barcelona

Hola a todos,

De eerste drie weken in Barcelona zitten er al weer bijna op!
De tijd gaat hier erg snel voorbij, dat betekent dus; dubbel zoveel genieten.

Ik loop nu al bijna twee weken, vijf dagen per week stage en heb twee dagen per week vrij.
Deze twee dagen kunnen plaatsvinden door de hele week (ma-zo) en zijn iedere week verschillend.
Stage bevalt mij goed en heb er veel te doen, daarnaast is het ook erg leerzaam.
Op de vrije dagen ga ik vaak naar het strand (20 minuten lopen) en ben ik te vinden op een terrasje op Placa Reial of loop ik in de stad. Het bezoeken van de bezienswaardigheden moet er nog van komen, maar dat zal waarschijnlijk zijn wanneer het minder weer wordt om aan het strand te liggen. Nu vooral daar nog even van genieten zolang het nog kan, want deze luxe heb ik in Nederland niet!

Het huis is echt een goede keuze geweest. Nu ik er wat langer zit, ben ik erachter gekomen dat het op een ideale plek ligt, vlak bij de Ramblas, Placa Reial, twee metro stations en eindelijk heb ik ook een goede supermarkt gevonden op 3 minuten lopen. Daarnaast zijn ook de huisgenoten geweldig!
Het is fijn dat je met zoveel mensen bent, want wanneer je thuis komt van stage of je bent even de stad in geweest, is er altijd wel iemand thuis.

Nu er in de Achterhoek het kermisseizoen is aangebroken, lig ik hier op mijn vrije dagen lekker op het strand en ben ik in de stad te vinden. Toch een heel ander leven, maar zeker niet verkeerd om eens mee te maken.

Doordat de dagen hier voorbij vliegen, heb ik ook niet het idee dat ik tot nu toe veel mis in Nederland, wat erg fijn is. Af en toe Skypen wanneer nodig en ook de sociale media helpen erg.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn avontuur, en zal binnenkort weer schrijven.

¡Hasta Luego!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 11028

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Interrail 2016!

14 Augustus 2015 - 17 Augustus 2015

Srprsme

12 Juli 2015 - 19 Juli 2015

Cyprus

16 April 2015 - 02 Mei 2015

Studiereis Vietnam!

04 Maart 2015 - 06 Maart 2015

Berlijn 2015

26 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Barcelona

Landen bezocht: