Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martine Mekers - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martine Mekers - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Martine

13 Augustus 2014 | Nederland, Breda

Met nog 13 dagen op de teller, is het nog iets minder dan twee weken tijd voordat ik arriveer in het o zo mooie Barcelona.
26 augustus zal de dag van de waarheid worden, waarbij ik zal vertrekken naar España. Naast de vlucht is ook mijn kamer geregeld. Midden in het centrum van de stad! Mijn kamer ligt op 10 minuten lopen van stage en op 20 minuten lopen van het strand! Ideaal. Daarnaast ligt het ongeveer één straat van de Ramblas.
Het is nu nog even geduld hebben, maar het is al bijna zo ver!

• 26 Augustus 2014 - 12:45

Inge:

Martine, waarschijnlijk ben je nu al in Barcelona. Wij wensen je heel veel plezier en hopen dat je het naar je zin zult hebben. Zal best even wennen zijn om zo zonder je vrienden en familie te zijn, maar ik heb het volste vertrouwen in je en vind het knap van je dat je deze stap hebt gezet! Lieve groeten van ons allen. xxxx en een poot van Zep